Lucka v podzimní náladě... a její taška :)


Budu se snažit oživit blog a trochu odkrýt pozadí focení. Tentokrát jsme se s Luckou vydali do Parčíku u zámku na Zbraslavi, který byl sice prostorově omezen, ale i tak jsme se tam dost "vyblbli" :) Pozemek je soukromý a většina cest tedy byla uzavřena.

S Luckou už jsem měla jednou tu čest si zafotit, ale přiznám se, že tentokráte jsem se těšila mnohem více, venkovní příroda prostě vnitřní prostory sebelépe vybaveného ateliéru nenahradí. Bylo nádherné počasí a potom, co jsem začala experimentovat s věcmi, které si Lucka donesla začala být teprve ta správná sranda. 

Mám moc ráda černobílou fotografii, ale tady jsem věděla, že ji prostě vynechám.. hned potom, co jsem si všimla jejího pestrého svetříku, krásně růžového šátečku... no a co teprve potom, když jsem zjistila, že v kabelce schovává krásně barevnou (oranžovo-žluto-růžovou) látkovou nákupní tašku. Vymýšlela jsem jak ji zakomponovat do fotek, protože mne opravdu ta prachsprostě neobyčejně obyčejná taška zaujala... 

Potom, co jsem už minulý rok experimentovala s různými látkami, většinou průhlednými, tak jsem k okraji objektivu přiložila i tu neprůhlednou tašku... a výsledek? Na některých fotografiích možná poznáte :) 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Galerie